2/26/2012

situ sini sana meow2~~

Ditulis oleh nia ain at 05:15
assalamualaikum...

huargh.....bru bgon tdo.....heee:)
 lamanyer x on blog ku ni...bkn ape....line tenet agk selow ea...ehem2 ta bayar)...
arini aku nk kongsi ngn korang semua ttg si comel ni...meow2....pasai kucing....
dulu aku ade bela sekoq kucing ni...nak taw x nme die ape?heee....APLE...comei x?nama ni aku yg kasi....mak aku tnye...np x letak nama ornge ke..anggur ke(perli le 2)heee.....okes....berbalik pasai APLE...APLE ni kucing kampung jer..xde ler kacuk2 ngn ape ker...tp comei g 2....ekoq ketot....aku suke kucing cm ni...hek3....tp jdoh aku ngn APLE tak pnjang..huk3 :( mak aku buang aple sbb dia curang a.k.a jahat dlm umah...huk3...aku rindu dia...smpai sekarang xdak penganti lagi....sape2 ade kucing lbey 2...kasi la kat aku yerk...meow~~


jadi..maka....jum ikot aku kita wt senaman muka ckit tgk si comei2 kat bwh ni ngade2..:)



ape tgk2 ha?

alamak! tak sampai kaki plop...

kite pemalu la.....


ops pocot! terkezut aku....

makwe baru aku ney...
alamak...nampak gaye nye....aku kena  out bt sementara waktu...nk p swimmg  kolam(reti ker berenang peah weh).....so....harap hampa layan la  kerenah si comei2 kat ats tu.......nice 2 c...nice 2 hold...once c...plis leave da jejak....komen  jgn ta komen....

0 Komen:

Post a Comment

 

nama apa (◕‿◕✿) Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting